Forum www.4players.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin ligi

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.4players.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
admin
Administrator



Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:20, 26 Lut 2009    Temat postu: Regulamin ligi

1.# Mecze
1a. Przed rozpoczęciem meczu jest tzw. runda smokowa. Każdy gracz zakupuje smoka, drużyny spotykają się w wyznaczonym miejscu i robią screeny ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ). O położeniu teamów(ct - tt) decyduje nożówka.

1b. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 tylko jedną mapę wylosowaną przez admina i podaną na forum. Zdobycie 16 pkt oznacza zwycięstwo.

1c. Mecze fazy play off gra się na zasadach MR15 - 2 mapy. Jeżeli drużyna zdobędzie 16 pkt. - wygrywa mapę. Liczy sie liczba wygranych map nie rund. W razie dogrywki admin dorzuca swoją mapę.

1d. Mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1

2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.

2b. Faza play off
Drużyna, która przegra odpada z ligi, zaś zwycięzca przechodzi dalej.

3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train , de_tuscan, de_cpl_mill

3b. Faza play-off
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train

4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.

4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).

5. # Używanie skryptów podczas gry jest zabronione i będzie karane przegrana w meczu (w/o)

6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.

7. # Konfiguracja serwera

7a. Serwer na którym rozgrywany musi posiadać taki cfg:

mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "1"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "5"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"

allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on

pausable "1"
sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"


Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.
Dozwolone jest zmienianie opcji np. fadetoblack za zgoda obydwu liderów drużyn.
Serwer musi być zabezpieczony przez VAC.

8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem.

9. # HLTV / Dema

9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.

9b. Każdy zawodnik ma obowiązek nagrywać własne POV demo poprzez record nazwa_dema.dem

9c. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich do 24h po otrzymaniu prośby przegrywa mecz.

10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane - utrata 3 rund od 1 incydentu (nie 1 wyzwisko, lecz 1 sytuacja)

10b. Po rozpoczęciu gry piszemy tylko na say_team.

11. # Serwer
11a. Jeśli dwie drużyny przed meczem nie będą posiadać dostępu do serwera, 1 z liderów proszony jest o skontaktowanie się z administratorami ligi, w celu wypożyczenia serwera na czas gry.

12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy należy wpisać na forum w odpowiednim temacie od razu po zakończeniu meczu. Wrzucić screen statusu oraz screeny smok'ów wszystkich graczy wygranej drużyny, screen tabeli wyników po 1 i 2 rundzie. O wrzucenie tzw. mediów odpowiada drużyna wygrana. Przegrani potwierdzają tylko wynik. Na wrzucenie dem z hltv gospodarz meczu ma czas 24h.
12b. Na wrzucenie dem proszonych przez przegraną drużynę zwycięscy mają 24h od wysłania prośby.
13. # Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:

- cl_pitchspeed 225
- gl_max_size > 256 (większa bądź równa 256)
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0
- s_show 0
- cl_showevents 0
- ex_interp 0.01-0.05
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_updaterate 80-101
- color depth (głębia kolorów) 32-bit

14. # Clan Leader każdego klanu
15a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

15. # Dyskusje
16a. Każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!

16. # Media z meczu
16a. W poście meczu umieszczone musi być :
- rcon status (brak statusu - 3 rundy w meczu)
- screeny smoków wszystkich graczy ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ) ( brak 1 screena - 3 rundy w meczu )


17 . # Spóźnienia
17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.

17b. Jeżeli po 15 minutach nie będzie 4 zawodników przeciwnej drużyny należy zrobić screen statusu z godziną i datą i wkleić na forum w temacie meczu.

18. # Zabronione jest:

18b. Używanie tarczy jest zabronione.
18c. Podkładanie "cichej bomby" jest zabronione.
18d. Zakazane jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia funduszy.
18e. W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z adminem. Drużyna która zauważy, że przeciwnik używał jedną z w/w rzeczy zgłasza to po meczu adminowi ligi, który wyciągnie z tego konsekwencje.
18f. Dozwolone są jedynie modele CS 1.6 i CS:CZ.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez admin dnia Czw 18:15, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.4players.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin