admin
Administrator
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:20, 26 Lut 2009 Temat postu: Regulamin ligi |
|
|
1.# Mecze
1a. Przed rozpoczęciem meczu jest tzw. runda smokowa. Każdy gracz zakupuje smoka, drużyny spotykają się w wyznaczonym miejscu i robią screeny ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ). O położeniu teamów(ct - tt) decyduje nożówka.
1b. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15 tylko jedną mapę wylosowaną przez admina i podaną na forum. Zdobycie 16 pkt oznacza zwycięstwo.
1c. Mecze fazy play off gra się na zasadach MR15 - 2 mapy. Jeżeli drużyna zdobędzie 16 pkt. - wygrywa mapę. Liczy sie liczba wygranych map nie rund. W razie dogrywki admin dorzuca swoją mapę.
1d. Mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1
2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.
2b. Faza play off
Drużyna, która przegra odpada z ligi, zaś zwycięzca przechodzi dalej.
3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train , de_tuscan, de_cpl_mill
3b. Faza play-off
de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train
4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
4b. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
5. # Używanie skryptów podczas gry jest zabronione i będzie karane przegrana w meczu (w/o)
6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany musi posiadać taki cfg:
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "1"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "5"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"
allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"
sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "100"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"
Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.
Dozwolone jest zmienianie opcji np. fadetoblack za zgoda obydwu liderów drużyn.
Serwer musi być zabezpieczony przez VAC.
8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem.
9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.
9b. Każdy zawodnik ma obowiązek nagrywać własne POV demo poprzez record nazwa_dema.dem
9c. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich do 24h po otrzymaniu prośby przegrywa mecz.
10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane - utrata 3 rund od 1 incydentu (nie 1 wyzwisko, lecz 1 sytuacja)
10b. Po rozpoczęciu gry piszemy tylko na say_team.
11. # Serwer
11a. Jeśli dwie drużyny przed meczem nie będą posiadać dostępu do serwera, 1 z liderów proszony jest o skontaktowanie się z administratorami ligi, w celu wypożyczenia serwera na czas gry.
12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy należy wpisać na forum w odpowiednim temacie od razu po zakończeniu meczu. Wrzucić screen statusu oraz screeny smok'ów wszystkich graczy wygranej drużyny, screen tabeli wyników po 1 i 2 rundzie. O wrzucenie tzw. mediów odpowiada drużyna wygrana. Przegrani potwierdzają tylko wynik. Na wrzucenie dem z hltv gospodarz meczu ma czas 24h.
12b. Na wrzucenie dem proszonych przez przegraną drużynę zwycięscy mają 24h od wysłania prośby.
13. # Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
- cl_pitchspeed 225
- gl_max_size > 256 (większa bądź równa 256)
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0
- s_show 0
- cl_showevents 0
- ex_interp 0.01-0.05
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_updaterate 80-101
- color depth (głębia kolorów) 32-bit
14. # Clan Leader każdego klanu
15a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.
15. # Dyskusje
16a. Każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
16. # Media z meczu
16a. W poście meczu umieszczone musi być :
- rcon status (brak statusu - 3 rundy w meczu)
- screeny smoków wszystkich graczy ( na screenie musi być model przeciwnika + tabela ) ( brak 1 screena - 3 rundy w meczu )
17 . # Spóźnienia
17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
17b. Jeżeli po 15 minutach nie będzie 4 zawodników przeciwnej drużyny należy zrobić screen statusu z godziną i datą i wkleić na forum w temacie meczu.
18. # Zabronione jest:
18b. Używanie tarczy jest zabronione.
18c. Podkładanie "cichej bomby" jest zabronione.
18d. Zakazane jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia funduszy.
18e. W wypadku wątpliwości czy dane zagranie jest zakazane należy skonsultować się z adminem. Drużyna która zauważy, że przeciwnik używał jedną z w/w rzeczy zgłasza to po meczu adminowi ligi, który wyciągnie z tego konsekwencje.
18f. Dozwolone są jedynie modele CS 1.6 i CS:CZ.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez admin dnia Czw 18:15, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|